Onbeperkt golfles (winter)

Volg met veel korting onbeperkt golfles op meerdere locaties in Nederland

Onbeperkt golfles volgen in de winterperiode is de manier om uw golftechniek aanzienlijk te verbeteren voordat het nieuwe golfseizoen begint. De golflessen worden gegeven op meerdere locaties in Nederland en voor ClubGolf leden is de prijs slechts €125,00 voor vier maanden!

Het onbeperkt lesconcept winter is geldig van 15 november 2015 t/m 15 maart 2016. Het is mogelijk om tegen een aangepaste prijs tussentijds in te stappen. De lessen worden gegeven door gecertificeerde golfprofessionals die werken in kleine groepen van twee tot zes personen, zodat er volop ruimte is voor persoonlijke aandacht. De tijdstippen waarop de lessen kunnen worden gevolgd vallen zowel in de piek als in de daluren, doordeweeks en in het weekend. De lestijden wisselen elke twee weken, zodat er voor iedereen beschikbare tijden tussen zitten.

De locaties waarop u de golflessen kunt volgen zijn:

• Golfbaan De Hoge Dijk
  • Golfpark Naarderbos
  • Golfbaan Bentwoud
  • Golfbaan Het Rijk van Margraten
  • Drentsche Golf & Country Club
  • Sportpark Sparta Schollebos
  • Golfclub Schaerweijde
  • Twentse Golf Academy

Als u inschrijft door in te loggen via het ClubGolf ledensysteem profiteert u direct van de speciale ledenprijs van €125. Meer informatie over de onbeperkt golflessen kunt u vinden nadat u bent ingelogd.