Stichting ClubGolf

Welkom op de nieuwe website van de Club. Zoals je in de laatste nieuwsbrieven hebt kunnen lezen is de naam van ClubGolf veranderd in The Birdy Club! Een nieuwe naam die past bij de groei en ambitie van onze club. Onze lage tarieven zijn onveranderd. Voor onze leden betekent dit dat er nóg meer voordeel is te behalen vanuit het lidmaatschap. Natuurlijk blijven we gewoon je NGF registratie uitvoeren en ontvang je van ons jaarlijks je digitale golfpas. Maar daarnaast bieden we veel kortingen en acties, organiseren we events in het hele land en kan je meedoen aan wedstrijden. Ook krijg je gratis de Birdy Club APP t.w.v. € 29,95 waarmee je je golfspel snel kan verbeteren.

Je hebt een account gekregen van onze app en daarmee heb je toegang tot alle informatie. Als je nog vragen hebt kan je natuurlijk even contact met ons opnemen!

Birdy Club APP

Begin 2021 is onze nieuwe app gelanceerd! Dé golf hulp voor in de baan. Direct zien welke club u moet pakken voor die lastige bal, of horen hoe u nou het beste kan slaan vanaf een bepaalde plek? Met Hello Caddy heeft u als beginner maar ook als gevorderde speler de beste leraar altijd in uw zak. In de app zitten nog veel meer functies om je tijdens je spel te helpen. Bijvoorbeeld een interactieve scorekaart, de baanregels, oefenexamens en nog veel meer!!

Naast de beste hulp in de baan kunt u in deze app terecht voor al uw golfactiviteiten. Uw NGF pas en Birdy Card heeft u digitaal bij de hand, u ontvangt interessante aanbiedingen en kunt u zich direct inschrijven voor wedstrijden, lessen of reizen. Door het gebruiken van acties, korting op greenfees of andere events spaar je ook nog eens punten die je weer kan inzetten voor nóg meer korting! De volledige versie van de app is gratis voor onze leden t.w.v. 29,95 euro!

Download hier snel de app!

Gebruik de "wachtwoord vergeten" functie om een nieuw wachtwoord aan te maken. Je ontvangt dan een bericht op je mailadres om je account te activeren.

Klik hier voor Android / Google Play

Klik hier voor iOs / Apple